RC



Saturday, December 18, 2010

Fara oh Fatin

aku tlah khilangan mereka b'dua pada hari rabu yg lpas................
aku berasa sngat sunyi dsebabkan ktiadaan mereka b'dua yg slalu mnghiburkan ati...........
mereka x pnah melukakan ati aku / mmbuat aku marah..........
ttapi kini meraka sudah tiada...............
mninggalkan aku disini meratap sepi...........

idopku kini kmbali mnyepi........
tnpa sbarang gurauan serta glak ktawa,,.........
kenapa ini suma harus t'jadi kpd diriku.......?????
berapa bnyakkah lgi dugaan yg harus aku tmpuhi..........
aku sngat rindu kpd mereka b'dua;').........

tetapi apa yg bleh aku lakukan........
ini suma dh suratan drpd yg esa..........
aku sbg. manusia tidak mampu mmbuat apa2........
hanya mampu b'doa serta b'harap agar idop mereka di sana kkal bhgia..........

marilah kita mndoakan kpd mereka.......

AGAR SELAMAT MEREKA B'DUA B'CUTI DI PULAU LANGKAWI DAN SELAMAT BALEK K ALOR SETAQ...........KAH3............

ATEN, FARA,,,, AMPA 2 OQG JGAN LUPA BLI BUAH TANGAN KT AKU NOH........KIH3...........

No comments:

Post a Comment