RC



Thursday, December 30, 2010

mendebarkan

fuh.........aqi n mmg aku plg best yg t'amat sgat ah sbb aku dpat moto baqu..............wooohhhhooooo.........moto apa aku dpat biarlah rksia jnji moto yg aku dapat t ckop sifat hah3...............dlam dk sqonok2 t baqu aku tqingat yg aqi n aku kna p bli buku, maklumlah skolah sudah mau bukak, tp aku ada REUNION lak ngan geng2 ABIM...........adoi2,,,,,,tiba2 FARA lak mceh aku ajak p kcau IQAH dkat oldtown, slang ja bberapa minit geng2 aku yg len lak ajak p pekan nk tgk wayang, fuh, nk bwat 4 p'kaqa lam 1 masa, mampoih ah, last2 aku bwat kputusan aku nk p REUNION ja, mklum ah nk jmpa member2 yg sudah lama tidak djumpai................


Aku p kt depa tuwh lam kol 1 kowt, smpai2 ja, tgk2 depa dh start , aku pown pa g kalot caqi krusi ah nk dduk, xkan nk dok ats lntai lak kowt,,,,,,,,abis ja dgaq U.DIN ngan SIR WAN, bgik ucapan, makan2 pown start , mmg yg t ah aku dk tggu daqi td, fuh wktu makan t ah aku dan gak usha budak2 pompuan skolah aku,ceh, dulu suma x matang g, skg n, fuh SUMA SEGAK2 BELAKA AIH, kalah artis2 malaysia KIH3..........yg budak2 laki toksah dk kata ah, suma stai cool ja, heh3...........

























hah' na ah suma member2 aku yg p reunion tuwh, tp n pown qamai gak yg x mai n
budak2 pompuan pown ada gak tp aku xdan amek ah, aqi2 len ah noh.....:P

hah' tp lau nk tgk gak, ampa tgk yg n dh ah,,,,,,,,,
n pown nseb dan ja heh3:P




hah3......yg n pown jdik ah, nmpak suma tqoih, xdk yg t'kcuali::::::::::::))))))))

No comments:

Post a Comment