RC



Tuesday, December 21, 2010

yewppppppppiiiii......^_^

yo.......assalamualaikum suma.........saja nk cita aqi n aku kluaq lgi kah3........enjoy2........gpown cuti da sminggu ja g.......so kita enjoy kah3..........( kita start blek daqi mula :p )


Aku cm besa ah lam kol 10 cmtu aku pown bngun ah kes adek aku gqak ja, wktu ya allah, qasa ngantuk gyla t ah gagah p jaga smpai kol 7 pg., kih////.......bngun2 ja dya dk kalot2 soh aku cpat kes nk p town ngan kawan dya......cm pa g.......adoyai...aku mmg ngantuk ah wktu tuwh.........lpas siap2 suma dh aku pown get ready ah last2 elk kamy nk kluaq ja HUJAN POWN MULA MMBASAHI BUMI............kami pown t'paksa p nek keta.............

sampai ja kt cna tqos nek p tngkat 4.........saja ah nk men2 game lu :),,,,,,,,ingatkan depa suma t x smpai g, pnya ah qalek men game, tgk2 depa dh smpai, aku pown xtau ah msa byla depa smpai plek btol ah,,,,,,,.......kami pown start ah men bowling,,,....aku mcm besa ah, mula2 bgik can lu, last2 baqu kjaq blek.........( bkan nk bngga....tp td aku ah yg MENANG, wakakakkah3...........)

abis ja men bowling, tqos p f.court..........lapaq tahap gaban kowt daqi smalam aku xmkan pa2 g........smpai2 ja f.court aku t'kejut gyla kes ada oqg nk blanja, heh3.......tnpa segan silu aku pown amek dwit t p order mkanan.........


abis ja mkan, depa ajk p skate plak.............adoyai...........dh ah aku plg x suka men skate , aku pown xtau apa psal budak2 tuwh suka men skate........aku pown join.........kah3.......xthan msa men t ah, pnya ah pro aku nih ish3........smpai ada budak2 kecik tuwh soh aku ajaq depa, t ah lau x qeti men lenkali xyh men,,,,,,,,kih3........tp bnyak kali gak ah aku jatoh smpai skewt 1 badan.......n kes budak2 pompuan t ah, syok sgat kt aku ah kowt, kjaq aku kt tmpat skate t siap bgik aku jatuh g........aku pown apa g.......BERLARI BERKEJARAN AH, KEH3............



aku pown x ingat bpa jam xtau kami men skate............pastu kami blah ah daqi ctu tp bkan blek umah ah ronda lu kt pacific tuwh kih3..........yg lawak tuwh bleh plak depa dk men eskaletor kat ctu, aku lawak ah tgk......ish3.........abis ja budak2 t men kt ctu depa p lpak kt McD lak......fuh ,' sakan aih...........smbil lpak, smbil mmbincangkan masa depan kah3.............


ada ah lam stengah jam kowt lepak kt ctu, kmi pown blah, nk antaq dina balek lak heh3......tp bkan antaq smpai umah ah just tggu mak dya kt dpan pntu pacific t ja..........punya ah lama kami tggu SMPAI DAN BWAT MCM2 SHOW......kah3........aku ah plg top kt ctu......heh3..........lpas mak dina smpai ja kmi pown blek umah masing2...........smpai ja umah......MANDI POWN BASAH, MAKAN POWN KENYANG, TIDOQ POWN LENA........nseb ah t'jaga blek daqi tdoq tuwh, dan gak .aku tlis blog.........k dh abis, 




                       nk bnyak2 bwat sndiqi.........^_^


p/s: FARA, ATEN, FAEZ, MANI, AYIE,    DINA........korang mmg t'baek ahh.........^_^

No comments:

Post a Comment