RC



Saturday, December 11, 2010

^_^ 11-12-2010

Aqi n, adek aku pnya ah kalot nk topup aku ingat da pa2 yg pnting qupa2nya nk meceh dgan kekasih hati..........
Dh dya dk kalot sgat aku pown bgik ah rm1o kt dya , kcian pnya psai, pastu dpat2 dwit dya pown kluaq ah ngan member dya (ayie), xtau ah kowt2 depa p lpak tmpat len lu, tp lntak ah dya dh pndai pikiaq sndiqi kah3.............



Balek ja pda kedai topup t dya tqos mai gtau aku yg topup dh x dk cuma ada hot ticket ja ( aku x peduli pown)

Lpas boh ja pin no t lam anset dya, dok kalot lak sbb topup x msok ( bengong x qeti sabaq, aten x laqi mna aih) 



Rileks2 sat, topup pown msok, dya pnya ah syok nk mceh, tgk2 rileks ja kak awek dya (x jdik g pown(farah)) gtau yg aten x dk kedit, dya pown pnya ah kecewa sampai nk bunuh diqi (saja lbih2) pnya ah kecewa x smpai 1 aqi tgk2 aten mceh dya blek (xtau ah cmna leh ada kedit?????) 



Dya pown pa g , syok gila ah smpai lau oqg gila tgk pown bleh jdik lgi gila kah3.........

         Tetapi kisah n maseh blom abis g.........          nantikan smbungannya di hari yg lain........


No comments:

Post a Comment