RC



Saturday, December 25, 2010

gempak.....

bngun sja sya dari tidoq, p terkam anset, t'kejot kowt tgk2 AIN mceh aku,,,,,,:) epi gak ah lama dh kowt x mceh dya dkat 5 blan dh ah tba2 dya mceh aku......tp mceh ngan dya x ah lama cgat just smpai ptg ja sbb xdk topik aku pown wktu t dk bleeerrrrr, kah3...........

pastu pkol 1 b'tolak p CP sbb aqi n aku rancang ngan member2 aku nk p men bwling, smpai jat pusat dakwah, kmi msoh smbahyang lu, maklum ah x bek mlngahkan wktu smbahyang t,,,....abis ja smbhyang kami pown p ah men bwling, tiba2 ja clah sqg member aku gtau yg ada skumpulab bdak pompuan n nk join gak , aku no hal ah sbb aku knai depa ( member skolah lama:) ).......tp depa lmbat ckewt ah, aku pown p ah ajk member2 aku naik men lu sbb aku kna blek sblom kol 3 kes nk kna wakil mak aku p makan knduqi, xpa ah kami pown men ah, tp yg aku x puas aty t ada member aku bwat keja kntoi lak.......dh ah x pkai stoking pastu x qeti cover lak, yg mak cik2 bwlung t pown bodo cam haram g, bnyak player yg depa dk pqati kami apa kes xtau, tau ah kami suma feymes pown, dh minat t bwat ah caqa minat, n dk tgk2 pa xtau, x psai ja abis dwit aku kna bli stoking nseb ah aku menag gak bwling kali n.......heh3.....;P

aku dk t'nanti2 gak ah mna geng2 pompuan tuwh, smpai last x mai gak, tba2 elok kami suma abis men bwling baqu depa smpai, bek xyah mai, member aku best ah dan b'foya2 ngan depa sbb aku kna blek lu.......T_T
ADOYAI...........panas3............

pastu aku pown balek ah kes nk p knduqi, OTW p knduqi ja tba2 member aku yg len lak tepon nk ajk p KAROK kt SKYBOK.(tmpat besa kami), aku pown nk bwat cmna mmg xleh p ah........blek ja pda knduqi t adek aku p ah ajak tgk adek angkat dya (anis) sbb konon2nya anis t demam........last2 x jdik sbb awek dya(aten) kata anis t xleh kluaq g......kah3.....lwak sggoh ah depa n......:)

dh x jdik p , aku pown amek bntal tidoq smpai kol 9pm.......pastu kluaq sat p bli buger, nahai, mana x lama pown kna tggu.......dkat 2 jam gak ah, nseb ada member2 taman aku x ah boring cgat...........siap ja buger t aku pown blek, tgk tv smbil mkan, on9 smbil update blog lpas n tidoq........erm......BYE........(h)

p/s....SUMA MEMBER AKU, KORANG MMG T'BAEK AH..............

No comments:

Post a Comment