RC



Thursday, December 16, 2010

kcian kt soqang budak n T_T

Hari n, hari khamis tarihk aku x ingat,
aku bngun ja daqi tidoq aku t'lihat c'min
alangkah t'kejutnya aku mlihat rupaku di saat itu
hanya tuhan yg tahu........kih3......

tnpa mmbuang masa , aku pown on9 fb, alangkah t'kejutnya aku apabila mndapat tahu yg DINA sdah tdak bleh b'kawan ngan aku dn sapa2 yg t'libat dsebabkan abg ngahnya seorang yg gyla, gelong, nk mampois , x sdaq diqi, macam hawaq, dan sbagainya......( mncarut2 saja xmo tlis tkowt ada bdak2 kecik yg baca, jdik anda paham2 ah mksod saya) ^_^

felling....."_"

aku mmg kcian ah kt dina t, blom pa2 g idup dh merana sbb dkonkong oleh seorang abg yg mmntingkan diqi<, ada soh bwat pilihan antara dya ngan member2 dina.........tobat ah dina kna pilih dya, SAPA X SYG FAMILY OI..........

xpa ah nk wat cmna, n suma tkdir dari yg maha esa...........

pa2 pown, KITA MESTI INGAT HARTA T SUMA DATANG DARI ALLAH, JGAN AH DK WAT PALA MCM HARTA T BLEH TLG SMPAI MATI, PA AH.........
1 G , KITA SUMA N ASAL DAQI KPG, JGAN DK INGAT BNDAQ SGAT, KLAU BNDAQ POWN SKALI ALLAH BGIK BNCANA POWN HANCOQ GAK AIH............

TGK MCM BNJIR AQI T DH AH.........BNDAQ POWN TNGELAM,,,,,,.......

xpa2 dina jgan qisau walau apa pown yg t'jadi kami suma xkan lupa kt dina,,,,,, so dont worry be epi ah,,,,, slalu2 ah dina nsihat kt ang ngah dina tuwh........kami suma qasa ah dina lagi matang pada dya kah3............

IRDINA WARDAH, ENGKAU TTAP DI ATI SAHABAT2MU INI......^_^ KIH3.........

No comments:

Post a Comment